Omöjligt!

Gaah, jag blir galen! Har tagit hem alla 8 säsonger av According to Jim (Jims värld) MEN, det fattas ett avsnitt som är totalt omöjligt att hitta! Så sjukt irriterande. Sånt här kan reta gallfeber på mig! Åååh!
Så, om någon sitter och lurar på avsnitt 27 i säsong 4 eller är haj på att hitta det omöjliga, hojta till!

Inatt fick Theis, tro det eller ej, sova i sängen :) Haha! Jag som alltid sagt att hunden ska vara på golvet :P Men men, ibland kan det va okej att hon får vara där. Nu måste vi bara lära henne att hon endast får vara där när vi bjuder upp henne. Nu kommer det nog gå bra, men när hon kan hoppa upp där själv kan det tänkas bli lite problematiskt. :P

Annars idag har jag faktiskt lyckats få tummarna lite ur röven. Tvättat, diskat, lagat mat, hämtat pappa i Rinkeby, tagit en snabbfika hos farmor, varit med Sis i stallet. Ja, jag har faktiskt gjort en del. För en gångs skull. Imorgon ska här städas!

Nu ska jag återigen ta mig ett eller två avsnitt av According to Jim, sen ska jag nog krypa ner i sängen.
Theia ska sova i sin egen säng va det sagt.. Ska jag lyckas hålla det tro eller kommer hennes underbara hundögon få mitt hjärta att smälta?



Ska man lyckas säga nej och låta detta söta knyte sova i sin säng på golvet? Det återstår att se :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0