Pissväder!!

Åååh, jag hatar detta vädret! Regnet öser ner, det blåser och är svinkallt! :( Vilket skit. Inte blir det bättre av att vårt element i vardagsrummet är sönder, det är så kallt här!!

Nåja. Inatt har Theis och jag sovit hos mamma. Jävlar vad hon härjade runt igår när vi höll på att bädda. Upp i soffan, ut i köket, in i sovrummet, under soffan, snurrade in sig i täcket och fick ännu mer damp och så rullade det på så. Haha, ja jisses vad jag skrattade. Trodde jag skulle kissa på mig!
I förmiddags gick vi ut och tränade lite inkallning, gick rätt bra :)
Flängde med mamms till Bilprovningen i Olofström gjorde vi också. Och så mötte vi upp morbror med hund vid fotbollsplanen i Gränum så Theia fick lite mer träffa-en-annan-hund-träning. Gick hur bra som helst och hon blev överlycklig när hon fick busa :)
Asså det är helt sjukt vilken pli morbror har på schäfern sin. Helt otroligt! Om jag ändå kunde lyckas lika bra med vår. Haha, det kommer jag nog fan aldrig lyckas med :P
Men morbror erbjöd sig att hjälpa mig med träning om jag vill och behöver. Det känns alltid bra.
Cesar Millan och Fredrik Steen, släng er i väggen. Christer Freij är minst lika bra som er ;)

Nu tycker jag snart att Viktor ska hoppa upp ur sängen. Jag vill lägga mig i ett varmt bad eller ta en lång, varm dusch.
Ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och äta :) Mums! Om jag inte minns fel vankas det tacopaj!

Nu ska jag bädda ner mig en morgonrock och fluff-tofflor för nu är jag trött på att känna mig som världens största piggelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0