Sjuka dröm!

Asså vilken sjuk dröm jag hade inatt. Haha!

Jag kom hem efter att Theia varit själv. Vi hade inte lämnat henne själv med mening utan Viktor och jag hade åkt i väg på varsitt håll och helt enkelt glömt bort att vi hade Theia. 
Hela lägenheten var stökig utav bara fan, inget sönder, bara en jävla röra på precis allt. När jag kommer ut i köket har hon öppnat frysen, dragit ut en av fryslådorna och ätit upp en färdigrätt, en påse pytt-i-panna och 600 gram fryst färskfoder.
Sen rätt som det är befinner vi oss hemma hos mamma och jag känner att några av Theisans tänder är lösa. Blir skitglad att det är på gång för henne att tappa valptänderna så hon inte är så tuggig.
Sen när jag går för att borsta mina tänder så upptäcker jag att mina är också lösa! Förklaringen till att de var det, var helt enkelt att när hon har tappat sina tänder skulle jag sätta mina tänder i hennes mun. Det tyckte jag var helt okej tills jag pratat med min tandläkare som säger att jag inte kommer få några nya tänder igen.
Så jag skulle helt enkelt bli tandlös för att min hund skulle kunna ha några tänder...

Sen vaknade jag och har funderat skarpt på om jag är normal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0