Sovmorgon!

Ja jäklar vilken sovmorgon jag fick idag!
Klockan 10.45 vaknade jag och allt detta tack vare att hunny härjade runt lite med Theis imorse när han kom hem efter jobbet. Sen tog han henne och krop ner hos mig i sängen och vi somnade så gott :)
Jag kan säga att detta var sjukt välbehövligt och jag känner mig äntligen utvilad!

Dagen har varit hyfsad lugn. Dock har jag och Theis varit ute med spårlinan i en timme och tränat inkallning, sitt, stanna och härjat en massa :) Skitkul! Nu ligger hon som en klubbad säl i fåtöljen. Gött :P

Snart ska gubben sparkas upp ur sängen, middag ska göras och jag ska banne mig köra iväg och köpa en flaska julmust och något gott att ha till ikväll.
Kanske någon fika om mammsen kommer på besök :)

Morfar, vi tänker på dig och håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0