Dags igen...

Snart är det återigen dags att packa en jävla massa kartonger, skruva ner både det ena och andra för att köra flyttlasset mot Karlshamn.
Senast 1 December är det inflytt.

Vad tycks om detta? Tja, jag är inte speciellt motiverad till det kan jag ärligt erkänna.
Frälsegårdsvägen är mitt hem och jag trivs så förbannat bra i vår lägenhet här.
Tyvärr går det ju inte att stanna här och jag tycker det är så fruktansvärt orättvist att det är vi som ska behöva flytta.
Men jag får hålla tummarna över att det kommer bli bra i Karlshamn.

Äh, det får vara som det är. Ibland, som börjar bli ofta, får man helt enkelt gilla läget som det är och försöka hålla hoppet uppe.
Men jag kan säga att livsgnistan börjar avta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0