Gäsp!

Guuud vad jag är trött! Jag fattar inte detta!

Hela eftermiddagen har tillbringats ute på baksidan. Theia har återigen jagat humlor, käkat pinnar och grävt upp halva gräsmattan.



Åh vad jag längtar efter sommaren nu när solen har varit generös med sin närvaro. Ljusa, varma kvällar. Jordgubbar. Grillning. Kvällsbad. Flipflop och haremsbyxor. Glassbåten. Gröna skogspromenader. Gaah, ge mig sommar nu!

Iallafall. Efter päsning på baksidan gick jag ut med Theia på promenix. Dissade skogen totalt idag och gick istället cykelbanan bort till Prästslätten, vidare in på Hvilans kyrkogård för att hälsa på mormor men hur mycket jag än snurrade runt hittade jag inte fram :( Det ser ju lika dant ut överallt där! Men imorgon ger jag det ett nytt försök och då ska jag ha god tid på mig och inte vara halvstressad som idag.
Mat och mys med gubben innan han for till jobbet och sen har jag städat, städat, städat. Puuh!

Nu vet i fasiken vad jag ska hitta på. Funderar på en film men det är nog risk att jag blinkar lite för länge då :P

Ja vi säger så. Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0