Storröj!

Idag har det blivit storstädning av bilen. Det var verkligen välbehövligt. Den har inte blivit städad och tvättad sen, hm, augusti? Fullt med skit i bilen. Där fanns allt! Hundbajspåsar (oanvända naturligtvis), pennor, papper, plast, gammal glödlampa, petflaskor, reklam, godispapper, Mc-Flurry behållare, ja som sagt allt! Så det var verkligen på tiden för ett storröj.
Utsidan är tvättad, insidan är tömd på skit och avtorkad samt dammsugad, fönsterna är putsade och mattorna är tvättade. Pjuh! Ryggvärken smärtar med sin närvaro, men bilen är ren och fin :)

Theia fick följa med till Mörrum och fick sitta i hundgården jämte Axa medan jag härjade. Det var inte sådär jättepopulärt att sitta i hundgård men hon får lära sig. Det är hårda bud ;)
De fick leka av sig lite i alla fall och Theia fick följa med till farmor på fika :)

Bestämde mig för att gå travbanan innan jag körde hem. Och det var en fruktansvärt dum idé. Hundjävlen är helt galen i hästskit, hon blev helt utflippad och tillslut tog mitt tålamod slut och promenaden blev en mardröm. Ett måste istället för en njutning. Usch!

Väl hemma skulle jag och gubben gå och boka tvätt-tid eftersom badrummet är under renovering. Omständigare bokning har jag inte varit med om. Skulle bokat upp klockan 20 och självklart bokade vi fel. Avbokade den tiden men tror ni det gick att boka någon ny? NEEEEEJ DÅÅÅÅ!!!!! Kul!
Så jag får springa bort igen efter klockan 00 och se om jag kan boka imorgon förmiddag istället. Jävla mög!

Ryggen värker och jag är tröttare än tröttast.
Nu blir'e lite gott, påskmust och Project Runway. Jag kan inte vänta en hel vecka mellan varje avsnitt utan jag fixar alla avsnitten och kör ett litet race :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0