Reeegn!

Åh, detta regnet kunde inte kommit mer lägligt.
Idag har varit en sovdag då jag ska jobba inatt. Då är det underbart när det regnar så jag kan få sova till ett-tiden. Hade solen varit framme kan jag garantera att Theia hade flugit på mig vid 10-tiden för att vilja gå ut och busa. Men ibland ska man tydligen ha lite tur med vädret :)

Nu är det iallafall snart dags för lite frukost. Sen får vi nog bege oss ut på en promenix, lill-vovve och jag. Frågan är vart man kan gå utan att möta på en sjujävla massa paddor.. Får nog bli en runda genom bostadsområden häromkring istället för skogen.

Dagen blir nog inte alltför händelserik. Hämta gubben, handla och fixa lite mat sen får det nog bli en lur på soffan framåt kvällen så jag orkar vara vaken hela natten.
Sista jobbhelgen drar igång ikväll och på måndag morgon är man återigen arbetslös.
Så. Jävla. Kul...
Detta betyder att jag återigen ska behöva beblanda mig med miffona nere på arbetsförmedlingen. Suck.
Nej, inga negativa tankar idag när jag väl är lite positiv.

Lite frukost och promenad var det ja.
TjoHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0