Skogsbus och träsktroll

Theia och jag är nästan precis hemkomna efter en galen skogspromenad med Babbe och Bob.
Det var alldeles för länge sen sist så det var skönt att träffa en gammal vän och bara prata massa trams medan hundarna fick busa av sig rejält!
Vattentokiga verkar de vara båda två. Massa små och stora lerpölar samt ett ställe där det var vattenfyllt till ryggen på Theia. Behöver jag säg att hon var dunderskitig när vi väl kom hem? Haha!
Så vi tackar båda för en supermysig och galen skogstur :)

Vovve-liten har precis fått sig en omgång med vattenslangen ;) Som sagt, skitig var bara förnamnet.
Men vad gör den lille jävlen så fort jag torkat av henne och satt mig här? Jo, hon gnider runt i gräset och bestämmer sig sen för att gräva världens hål i gräsmattan och böka runt där. Suck!
Denna jäkla hunden vet verkligen hur hon ska ta slut på mattes tålamod fortare än kvickt!
Så nu ska jag blanda ihop någon häxblandning av ättika, citron och diverse starka kryddor att ösa ut på "gräv-platsen" sen får vi se om det fortfarande är lika roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0