Utvilad!

Igår blev det inte mycket sömn.. 2½ timme efter 10 timmars nattjobb. Behöver jag nämna att ögonen gjorde ont och huvudet snurrade?
Så istället för att sitta här och vara seg som tuggummi slängde jag in vovve-liten i bilen, hämtade Ozzy i Stenhagen och körde upp till mina underbaringar i Svängsta :)
Där bjöds på massa fika, prat och skratt med Hanna/Linda, mys och bus med Leo :)
Tack för en superhärlig eftermiddag!

Kvällen blev segare än segast.
Lat-mat och mys på soffan med min käraste.
Det enda nyttiga vi gjorde på hela kvällen var långpromenixen med Theis. Och nästan direkt när vi kom hem hoppade vi i säng och somnade som klubbade grisar. I alla fall hunden och jag ;)

Idag däremot känner jag mig otroligt utvilad.
Har sovit ca 11 timmar inatt. Haha! Men jag kan säg att det behövdes!
Nu är det snart dags för lite frukost, slänga på ett ansikte, ut med Theia sen sticker jag upp och fikar med Sofie. Det var alldeles för länge sen sist så det ska bli skönt att låta truten gå lite :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0