Å iväg!

Snart dags att ut och flänga igen. Köra tidningar.
Idag är jag inte det minsta sugen, jag vill ju vara hemma med gubben min och mysa! Men pengar måste jag verkligen ha så det är inte mycket att göra.

Var så underbart att krama om hjärtat igen igår efter 15 dagar. Glädjetårar! :)
Satt ca 10 minuter på flygplatsen och väntade, med bultande hjärta och fjärilar i magen full av längtan, innan han kom. Då vet man att det är kärlek på hög nivå!
Vilken lycka jag kände när jag såg honom! Shit vad jag saknat gubben min!
Och han är så brun och fin. Jag blir så avundsjuk!
Lite presenter hade han med sig också. 3 superfina tröjor och alla passade perfekt! Och lite smått och gott ;) Tack hunny!

Sitter och tittar på mina två underbaringar. Den ena ligger i fåtöljen och den andra i soffan, och de sover som små grisar.
Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills nattens jobb är klart så jag får krypa ner hos mina älsklingar.
Jag ska köra som en galning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0