AAAAAHH!!!

Satan vad jag fryser! Det finns ju fasiken inga kläder som är varma nog när det blåser såhär! Satan vad jag är trött på det.. Nu vill jag att våren ska komma, snön ska försvinna och att solen ska vara framme mer!

Snart kommer mamms och Micke. Då blir'e tacos! Nam nam nam!
Ska flirta lite med mammsen också och se om hon vill klippa mig. Det måste göras NU! Annars tappar jag nog fan allt mitt hår..
Hade ju självklart hellre gått till La Femme och klippt mig riktigt, men vad gör man när plånboken ekar?
Det är förjävligt, låg och tänkte på det igårkväll. Man vet att man är fattig när man inte har råd att gå till doktorn när det behövs. Snacka om att suga röv!

Gubben min önskade så sött igår att han jättegärna vill ha spagetti och köttfärssås imorgon när han kommer hem.
Knasig önskan med tanke på att han inte landar i Ronneby förrän 22.30 men bästa sambon som jag är så lovade jag att uppfylla hans önskan så han kan värma det när han kommer hem. Så imorgon blir det återigen köttfärs :P Men vad gör man inte för den man älskar?

Igår eftermiddag slängde jag in hunden i bilen och körde till Svängsta. Theia fick leka med pojkvännen Ozzy och jag fick god fika, prat, skratt och trevligt sällskap. Det tackar vi för :)
Och Leo är ju så söt så det är inte klokt! Vilket charmtroll! Faster var riktigt populär igår och det värmer hela hjärtat när den ljushåriga krulltotten vill mysa och busa :)


Bild från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0