Billigt är bra!

Jag har nu trutat med gubben i 1 timme och 4 minuter innan vi blev avbrutna av hans jobb-telefon. Det är tur som fanken att vi har Telenor Familj och på så vis inte betalar varken uppkoppling eller minutavgift till "familjemedlemmar". Detta hade kunnat bli väldans dyrt annars :P
Hoppas han ringer upp snart så vi kan fortsätta vårt otroligt "viktiga" samtal. Haha!

Hm, hm, hm.
Tröttheten som befann sig förut har försvunnit oförklarligt. Det blev ingen tupplur, jag fastnade framför tv:n med telefonen mot örat. Tss!
Jag tror det hela har övergått i "övertrötthet". Det har liksom slagit över likt en studsboll på uppåttjack.

Jaha. Jojo. Vad nu då? Vad fasiken ska man hittepå?
Egentligen borde jag försöka sova. Imorgon ska vi som sagt fara iväg till Eko och innan dess ska fejset på, hunden ska rastas i över en timme i skogen för att sen lämnas hos svärföräldrarna, magen ska få mat och jag ska lyckas få liv i gubben.

Kan ju visa en kulig bild på vår galna hund som har sina konstiga sov-ideér.



Hon kanske tycker man sover bättre och längre om man sniffar i sig lite av husses fotsvett som han samlat på sig efter 12 timmars jobb? Haaahaaa!

Nej gott folk. En natta-macka på detta, en rök, tandborstning och natta-pinka doggen sen tror jag minsann det är dags att krypa till kojs.
Lite tv-tittande i sängen?

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0