Håhå jajaa

Gaah, jag behöver energi! Jag är så trött, så trött. Ögonen är galet tunga och klockan är bara halv åtta. Vafan!? Skogsrundan har aldrig känts så lång som den gjorde i eftermiddags..
Inte fasiken blir man piggelin av att sitta här själv och uggla. Gubben är på jobbet och doggen ligger helt däckad i fåtöljen. Jag kanske skulle dra med henne in i sängen och sova en timme? Fan så skönt det hade varit.

Om två timmar kommer iaf mamms och Micke för att hålla mig lite sällskap. Det behövs.
Ikväll ska jag då fasiken gå och lägga mig i vettig tid och INTE sitta uppe till 03-04 som det blivit allt för många dagar på rad nu. Imorgon ska jag vara pigg! Först långrunda med Theia sen dumpar vi hemme hos svärföräldrarna och beger oss till Eko för att inhandla lite smått och gott :) Det ser jag fram emot! Och framför allt eftersom jag äntligen får lite pengar imorgon. Det behövs!

Sökt ännu ett jobb nu, och detta vill jag verkligen ha! Men här ska det inte hoppas för mycket, blir nog ingenting med det ändå.
Det är bättre att vara pessimistisk, du kan man bara bli postivit överraskad!

Ja annars är det inget nytt under stjärnorna. Bara det gamla vanliga som händer. Sova, äta, hund, tv. Typ. Kul!

Vi slänger in två bilder på det som visar hur elefantligt mycket lill-thesan har växt!

 Här är hon ca 9 veckor.

 Och här är hon 7 månader

Behöver jag säg att det börjar bli tungt att ha henne på magen? :D Haha. Lätt värt det, för det är så förbaskat mysigt!
Förresten, nu väger hon 18 kilo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0