Hemma själv igen..

Ja, nu är gubben på jobbet.. Hade räknat fel på dagarna. Vi hade fått för oss att han var ledig tills Onsdag, men det var ikväll han började. Suck.. Tur att det bara är 4 nätter han jobbar och sen ledig 5 :) Det tycker jag om!

I Lördags blev det middag hemma hos svärföräldrarna där även Viktors moster, kusin och hennes bebis var. Himskanes trevligt :)
Jag och Viktor fick en jäkla idé att vi skulle gå till Asarum så Thesan var väl rastad. Sagt och gjort. Jag har nog aldrig fryst så mycket i hela mitt liv! När vi var vid sjukhuset bestämde vi oss att detta fick räcka. Svärfar hämtade oss vid Netto vilket var ett klokt beslut. Jag hade ingen känsel i varken ben eller ansikte.
Som sagt, väl framme blev det väldigt god mat, trevlig sällskap, prat och skratt och lite Melodifestival.

Igår hämtade jag hem min bil från Mörrum. Pappa har rustat upp den så nu är den körbar igen. Det enda som fattas är en ny drivknut som han ska ordna denna veckan.
Vilken tur att jag har pappsen! Han är en av de bästa som finns och han finns alltid där med en hjälpande hand när man behöver det.

Ah! En digital fotoram har vi fått av mammsen. Hon vann den på ett lotteri och söt som hon är fick vi den. Så jäkla glad jag blev! Nu slipper jag tänka på att framkalla bilder och köpa ramar hit och dit. In med allt på minneskortet och igång sen rullar det så fint! :) Massa tack!

Aa just det, Bredbandsbolaget kan fara och flyga! Jävla miffo!

Nu ska jag ta och diska efter dagens matintag så slipper jag se det mer.
Fan vad det hade varit skönt med en liten bänk-diskmaskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0