Puts väck!

Och så var all energin som bortblåst.
Idag är jag tröttare än tröttast. Ögonen bränner, synen spökar och kroppen känns som en spagetti. Det får bli sängen tidigt ikväll.
Trots den bristande energin har jag ändå varit i full gång idag. Som vanligt inleddes dagen med 1-timmes promenaden i skogen med spring, bus och pinnar.
Handling har stått på schemat och blä säger jag bara.
Har blivit en svängom till Mörrum också. Först hem till papps för att lämna bilnyckel och låna skrivaren. Barrack fick komma in och busa med Theia idag och de var sjövilda! Jäkla kul att se :P
Självklart fick det bli en snabb-visit hos farmor också innan jag begav mig hem för mat. Och nu hamnade jag här..

Pratade med gubben innan också och jag dör av längtan snart! 3 dagar kvar och de kommer gå väääldigt sakta.. Orättvisa på hög nivå dehär! Alla sitter och tutti-nuttar med sina respektive medan jag sitter med en galen hund och gubben i Thailand, när det egentligen är JAG som behöver komma iväg. Han har fasiken redan varit iväg en vecka för 2 månader sen. Ja, livet är verkligen orättvist.
Vänta bara tills jag har pengar, då är det fröken Svensson som ska åka iväg medan gubben sitter hemma. Nu jäklar!

Pratade med Länsförsäkringar förut och nu väntar jag på papper som ska komma i brevlådan som jag ska ta med mig till ett datorföretag så de kan kolla vad det kommer kosta att laga den. Så får vi hålla tummarna att reparationspriset inte överstiger datorns värde.

Pyarmas, soffa, tv, säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0