Dags igen.

Ja, det börjar la bli dags för en liten uppdatering.

Har kört tidningar 2 nätter på rad nu, och det har faktiskt gått jättebra! Och det tog inte så värst lång tid heller, va klart strax innan sju och det tycker jag är helt okej :)
Fick 2 sms också efter första natten av personer nere på Tidningsbärarna om att jag inte missat en enda tidning och "jättebra jobbat". Då blir man lite stolt :)

Igårkväll innan jag stack var mamma och Micke här. Tacos, geni- och maja-spelande. Skitkul! :) Och mamms hade köpt nya gardiner till oss som vi ska ha i vardagsrummet. Måste dock sticka till Jysk och köpa såna hängare, så det ordnas imorgon eller på måndag.

Idag kom hon förbi en sväng och lämnade ytterligare ett par gardinger som hon köpt till köket. Är hon inte den sötaste? När vi kom hem efter en supergod middag hos svärföräldrarna fållade jag gardinerna och hängde upp dem och det blev så jävla fint! :)
Har även blivit ett varv med dammsugaren och golvmoppen medan gubben hängde upp lite tavlor.
Tvättmaskinen är snart klar sen ska jag inte göra mer nytta denna dagen. Eller ja, natt-runda med Theia blir det självklart men annars ska röven kela med soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0