Dags igen..

Jaha, då var det återigen dags för sista promenaden denna dag. Ännu en gång ska jag ut och gå själv. Fy fan vad roligt...

Idag har det varit ännu en dålig dag. Fan vad trött jag blir...
Varit hos svärföräldrarna på middag innan gubben drog till jobbet. Sjukt gott var det och jag är riktigt glad att jag slapp stå och laga middag idag. Synd bara att det inte gick att njuta till 100 pga det kassa humöret.

Imorgon hoppas jag på bättre humör. Blir ett besök i Svängsta. Theia ska få leka av sig med Ozzy, jag ska få prata skit med Linda/Hanna och pussa på min söta brorson. Mamma följer också med :)
Självklart blir det också den traditionella fikan och säkerligen en cigg eller två för många.

Jahaa. Då är det väl bara till att packa på sig kläder och hoppas att inte bli blöt in på kroppen.
Satans jävla mögväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0