Håhå, jaja.

Trött som en gnu är jag av någon konstig anledning, trots att jag hållt igång idag med jämna mellanrum för att jag inte skulle bli trött.
Om ca en timme kommer Sanna-söt och hämtar mig, ska åka lära med henne när hon kör tidningar :) Äntligen kommer det lite pengar på kontot i slutet av februari. Nu håller jag tummarna på att jag kan memorera rundan i mörkret så jag inte villar bort mig när jag väl ska köra själv :P Haha!

Gubben är ute och går med Theia. Jag valde att stanna hemma med dåligt samvete. Det känns så jävla taskigt att sitta här på röven istället för att gå med ut, men idag kände jag att jag verkligen inte orkade. Trots viljan.
Det är så konstigt, han tycker det är skönt att ut och gå själv och lovade att det inte gjorde något att jag stannade hemma. Ändå sitter jag här med dåligt samvete och ångrar att jag inte gick med ut.

Februari närmar sig med stormsteg och jag önskar, önskar, önskar att jag kunde göra så att tiden gick bakåt eller att jag åtminstonde kunde göra så att februari helt plötsligt slutar existera...

Usch nej, nu ska jag inte sitta här och låta tankarna komma igång. Nu måste jag göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0