Skogen!

Efter en härlig 1-timmes promenad i skogen i härligt väder med spring, bus och pinn-kastning sitter gubben och jag här och funderar på vad vi ska äta idag.
Att det alltid ska vara så svårt att komma på maträtter. Suck..

Funderar på om jag ska ta en svängom med dammsugaren ikväll. Det behövs! Dammråttorna vi har nu är utan dess like. Usch! Det jobbiga är bara att det är totalt omöjligt att hitta påsar till vår förbannade dammsugare så ska jag ta en svängom ikväll betyder det att jag måste tömma påsen, och det är förbaskat äckligt!
Vi får se om energin finns där, annars får det fan vara :P

Nahe, näta runt lite för att få inspiration till mat kanske?
Så får det bli.

3 dagar kvar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0