Sova kanske?

Hm, det börjar nog bli dags för det? Har blivit en sån jävla nattuggla på senaste. Vi skyller det på gubben ;)

Dagen har faktiskt varit bra. Fullt upp och det har varit skönt, har liksom inte haft tid att tänka så mycket :)
Dagen började som vanligt med ca en timmes skogspromenad med Theia. Men nu är jag riktigt trött på denna snön. Det är kallt, blött och halt som satan. Jag vill vakna upp och se att all snön är borta utan massa slask. Stötte på en kille med en Engels Staffe och en gubbe med någon liten krabat som stod och munhöggs. Och jag kunde inte låta bli att lägga mig i när gubbjävlen rent ut sagt trackar ner på våra hundraser och pratar om sånt han inte har en susning om. Så det blev en irriterande, livlig och intressant diskussion i skogen.
Väl hemma blev det mys med hund och gubbe och lite käk samtidigt som mammsen kom på besök. Söt som hon alltid är hjälpte hon mig att städa. Hon vet nämligen att jag hatar och städa :P Hon är guld värd, lilla mammsen.
En stund efter att gubben kört till jobbet kom även Micke. Så skönt att slippa sitta hemma själv! Så det har blivit lite gotte, kladdkaka, prat, skratt och ett jäkla massa Geni-spelande. Härligt!
Halv tre begav jag mig ut för natt-promenaden med doggen min, stannade nere vid tågstationen och tog en cigg med Sanna-söt och var hemma ca halv 4, blöt och kall.
Nu börjar det på allvar bli dags för sängen så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Ut på långrunda på eftermiddagen innan det väntas middag hos svärföräldrarna :)

Vet ni vad det värsta är? Jag är inte ens trött....
God natt!
Eller god tidig morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0