Roadtrip!

Igår begav vi oss iväg på en liten roadtrip, mamms gubben och jag. Markislagret, Eko, Kristianstad och Eko igen. Mest lite nödvändigheter som inhandlades. Inhandlade även en pool som vi satte upp borta hos mamma och Micke som ska invigas ikväll :)
Mitt bästa köp vad lätt en magväska att ha när man är ute med hunden. Sjukt många bra fack och den var lätt värt 69 spänn! :)

Myggbeten utav satan blev jag igår också. 4 stycken på benen och jag har fått någon jäkla allergisk reaktion. De är svullna och har storlek som en snusdosa (lite större kanske), de är stenhårda och illröda. Det gör ont som sjävla fan och kliar så jag håller på att dö. Kliar jag så gör det bara ännu ondare och vi snackar ett riktigt jävla moment 22...
Inget jag har provat hjälper.. Tavegyl, Salubrin, Clobet, Cortison, AloeVera, Alsolsprit och ättika...
Jag håller på att bli tokig!!


Ni kanske förstår att det gör ont?

Iaf.. Annars har det inte hänt överdrivet mycket..
Slängde mig på gräsmattan förut med kameran i handen och tog lite bilder.
Fick till några som blev rätt bra. Får fixa hem photoshop och redigera lite så blir det ännu bättre :)

         

         

Nu inväntar jag gubben, hoppas på lite mat och ikväll slänger jag mig i poolen.
I helgen kommer det stå stilla här. Jobbar 3 nätter på rad, börjar imorgon. Så vi får se hur levande jag är på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0