Jobb och hunddagis!

Imorgon har jag första intro-natten på sommarjobbet och självklart jobbar gubben min också. Så det blir hårda bud för lilla Theia som får vara själv från 20.30-05.30. Känns inte alls bra att lämna henne så, men vad ska vi göra? Hon måste lära sig. Tur är det ju att Viktor kör hem och äter runt midnatt och då kan ta ut Theis en liten sväng. Sen hoppas jag att hon sover genom sin ensamma natt utan att fördärva något här hemma.
Visst har vi lämnat henne själv innan, men bara 3 timmar som mest. Så vi får hoppas det går bra.
På Torsdag morgon lämnar jag henne på hund-dagiset Tassa På där hon ska få tillbringa dagen med massa bus med andra hundar, mysiga promenader och aktivering :) Det tror jag blir bra för henne :)

Ikväll står det grillning med hemma-gjorda hamburgare på menyn. Mums! :) Än så länge verkar den fina kvällen hålla i sig så vi hoppas det varar hela kvällen :)

Ja annars har det inte hänt så mycket, därav blogg-torkan.
Nu ska jag ta och klippa av naglarna. Inge bra med dessa klor då det blir vård-arbete hela sommaren. Då får man offra lite ;)
Föna och platta håret står också på listan innan det som sagt är dags för grill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0