Tråk väder!

Alltså vilket tråkigt väder det varit nu de senaste dagarna.. Vart tog solen vägen?

I Onsdags for vi ju till Karlskrona, gubben min och jag. Hittade födelsedags-presenter till lilla mammsen och även Theia fick lite godsaker. :) Bortskämda hundskrälle :P
Jag kan även bestämt säg att nästa gång jag ska åka långt ska herr Hansson INTE köra! Jag hatar att åka bil, spelar ingen roll vem som kör, jag vill köra själv. Och detta vet han så väl men vad gör han på väg till K-krona? Kör kick-down och brölar fram i 140-160 km/h största delen av vägen. Jag skriker och jämrar mig, blundar och funderar på om jag ska bli religös.
Galna pöjk alltså. Gubben + snabb bil + mig = Ingen bra kombo!

I Torsdags var det sen dags för mammsens födelsedag!
Dagen började med att jag stack till affären och köpte födelsedags-frukost - jordgubbar och frallor :) Sen for vi till Martinssons och vidare till City för lite shopping och sen fick jag sätta fart då jag lovat mamms att baka två kladdkakor till henne. Och de blev riktigt goda ;)
Efter god fika och paketutdelning bestämde vi oss för att grilla korv :) Muuums! Och resten av kvällen blev det soffmys :)
Faster och lilla Emmie hade danslektion halv tio på kvällen ;) Och lilla spöket tyckte det var riktigt roligt! Jag sa till henne att "nu dansar vi" och när jag dansade svängde hon på heeela kroppen :) Så jag kan säg att vi fick oss många goa skratt :)

Gårdagen var en riktig seg-dag som mestadels spenderades i soff-läge pga ryggen/nacken som i sin tur gav huvudvärk. =/
Efter ett sjuhelsikes glädjebesket blev det jordgubbs-fika hos mamma, vidare för handling och matlagning innan Viktor skulle till jobbet och jag spenderade kvällen på andra sidan vägen :P

Idag blir det förhoppningsvis mer gjort än igår.
Dusch och städ står högst på listan, men nu ska jag slänga i mig lite frukost och gå ut en sväng med hunden min så får vi se om det blir något vettigt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0