Kalabalik!

Just nu råder det total kaos i vår lilla tvåa.
Alla möbler står i vardagsrummet och badrummet. I sovrummet finns endast madrasserna på golvet. Varför? Jo, de håller på att lägga nya golv här i kök, hall och sovrum. Ni kan ju bara tänka er all denna röran, slipdamm och jävulskap och en 8-månaders valp på det.
Inte nog med det har jag sovit ca 9 timmar på två dygn. Lovely! Pfft!
Vi får helt enkelt hoppas att det blir förbaskat fint när det är klart så det blir värt det.

Theia och jag ska snart fly fältet. Klockan 11 har vi tid hos vet. Äntligen dags att skaffa friskintyg och skicka till Agria så försäkringen täcker mag- och tarmproblem också efter sjukhistorien som utspelade sig när hon var pytteliten.
Sen tror jag banne mig jag kör till Mörrum. Jag orkar inte sitta här i trängseln med en gnällig valp mitt i kaoset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0