Soooool!

Åh så härligt det har varit med strålande solsken i två dagar! Vårkänslor på gång och lite ny energi. Det tackar jag för!
Hur härligt som helst att hoppa runt i skogen med solen i ögonen iförd endast en tunn tröja och fleecejacka över det. Nu håller jag verkligen tummar och tår på att detta håller i sig!
Nu är jag trött på vinterjacka, vantar och kängor!

Skulle tagit en svängom med dammsugaren igår men nää, jag orkade inte :P Så det fick bli idag istället. Och det behövdes verkligen! Vet i fasiken när det var såhär skitigt sist. Men nu är det rent och fint igen. Imorgon ser det nog ut som det gjorde för några timmar sen. Haha!
Är man rädd för skit i hörnen ska man inte skaffa hund!

Nu ska jag banne mig bege mig ner till City Gross för lite minihandling. Är bak-sugen men äggen är slut. Typiskt.. Galet sugen på en citron-sockerkaka. Lite negerbollar också kanske? Det var längesen :)
Äh, jag får se vad som hittas på. Något gott ska jag i alla fall slänga ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0