Snart dags..

Nu är det nog snart dags att gå och släcka mina två blå. De börjar bli tunga, väldigt tunga..

Gubbens födelsedag är nu slut och han har snart varit hemifrån i 9 timmar.
Sjukt tråkigt att han jobbar på sin födelsedag. Blir inget riktigt firande. Så som jag vill fira honom.
Uppvaktning från det han vaknar tills det att han går och lägger sig.
God mat, fin fika, massa små överrasningar hela dagen.
Nästa år ska jag fira honom riktigt, och då ska han vara ledig!

Svärfar fyllde år i förrgår så visserligen har det blivit en del firande för dem båda två :)
I Måndags åt vi jättegott ute i Vägga. Under tiden fick Theia vara hemma själv för att sedan få åka hem till Asarum för tårta.
Igår blev det också massa gott och firande med först grillad pepparbiff och potatisgratäng för att sedan få svärmors underbara Glace au four till efterrätt.
Massa mys och natten till den 25:e ställde jag mig och bakade muffins till min älskade gubbe. Självklart skulle han ha något smaskigt på sin dag, så ja, det blev en nybakad muffin med ett ljus i mitt i natten och ett litet paket.

Kvällen har varit otroligt seg. Det enda nyttiga jag gjort är att handla och självklart varit ute med Theia. Egentligen borde jag även ha diskat, tvättat och städat. Men varken energin eller lusten har funnits där.
Vi får hoppas att iaf 2 av de 3 nödvändigheterna avklaras imorgon.

Men nu ska jag släppa ut Theia på baksidan, ringa till min älskling och sen hoppa ner i sängen.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0