Sämst!

Jag är verkligen sämst på att blogga!
Men vafasiken finns det att skriva om?

Det är som vanligt med vovve.
Lika knäpp, envis och underbar som vanligt.
Det enda som är nytt på den fronten är att vi nu också börjat ge henne hemmagjort blodkorv-godis. Även det utan problem.

Imorgon är det återigen dags för hunddejt i Olofström och det gillar vi skarpt!
Ska bli så kul att träffa hussar och mattar och få se hundarna springa av sig som tokstollar och leka som galningar samtidigt som vi får oss ett gott skratt.
Tanken är att jag ska ta kameran med mig. Det skulle jag gjort sist, men det är inte lätt att komma ihåg allt när man har huvudet i röven.
Så om jag lyckas komma ihåg den och det inte blir skit-väder imorgon kan jag förhoppningsvis slänga in lite bilder från morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0