Dessa dagar...

Dagarna flyger förbi.. Vissa dagar blir det trots allt något vettigt gjort.
Igår var jag på studiebesök i Sjöarp. Intressant, ja visst, men jag kommer aldrig kunna jobba med utvecklingsstörda. Dessa 4 praktikveckor kommer nog bli sjukt jobbiga..
Efter besöket där körde jag hem till Micke. Där hjälpte han och mamma mig med att fixa bilen, invändigt, och det behövdes. Men nu blänker den lika mycket på insidan som utsidan ;) Najs!
Sen var det dags för en snabb-runda till 11:e Maj för att inhandla min älskade marknadsnougat :P
Och igår kväll tog jag äntligen tag i städningen här hemma. Trött som en gnu var jag men jag orkade inte se dessa damm-grävlingarna överallt. Söta mamma kom och hjälpte mig :) Tack!

Idag har det varit segare än någonsin. Dagen har visserligen sprungit iväg men jag har liksom inte hängt med, inte varit delaktig känns det som. Ändå har jag hunnit göra lite nytta..
Imorse när Viktor kom hem från jobbet körde vi in till Ica i stan för att handla. Va ju 50% på allt och då måste man ju passa på :P Och handlade, det jäklar att vi gjorde. Vagnarna va slut men korgar fanns det gott om ;) 3 stycken PROPPADE vi fulla och ut kom vi med 2 papperskassar och 2 plastpåsar, fullt packade, och notan? Knappt en femhundring.
När vi ändå var igång passade vi på att köra till Ica i Asarum också. Även där blev det lite handling, dock inte lika mycket eftersom där var det galet utplockat.. Men 3 påsar fick vi i alla fall med oss hem.
Helt sjuk, egentligen skulle kalaset gått på nästan 1600, vi gav knappt 800.
MER 50% HANDLING!! :D

Klockan 14 var det dags att dra sig in till Vägga för att göra prov i Datakunskap. Kändes faktiskt som det gick rätt bra så jag håller tummarna på det.
Eftermiddagen har jag tillbringat hos söta farmor med fika och prat. Lämnat bilen i pappas verkstad så han kan fixa den så jag får igenom den på besiktningen snart. Sen begav jag mig till mammsen där det skulle bjudas på middag. Hunny dök självklart upp också och det blev mys, prat och galenskaper :)

Nu har vi typ precis kommit hem och jag är galet trött..
Jag fattar inte, jag är konstant trött! Ögonen brinner, det känns som om dagarna flyter på utan att jag är delaktig i dem och det känns alltid som om jag skulle kunna lägga mig ner och sova i en vecka.
Vafan är felet?? Jag tycker jag gör något hela tiden, så det är inte för att jag inte gör något jag är trött.
Jag sover lagom, 8-9 timmar. Ändå är jag trött hela tiden och det känns som om jag inte sovit på hela natten.. Det spelar liksom igen roll hur mycket eller lite jag sover. Tro mig, jag har provat båda metoderna.. Det är inte alls längesen det var så här, sen hux-flux var det som vanligt ett litet tag och nu är det tillbaka i det trötta igen.
Varför? =/

Nu blev detta fruktansvärt mycket, men ibland behöver man skriva av sig..
Snart ska öronpropparna i sen ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis vakna imorgon och känna mig pigg och utvilad.
Jag orkar liksom inte vara trött längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0