Ge mig sömn!

Dra mig baklänges vad jag är trött! Jag fattar inte varför... Som vanligt... Jag sover varken för mycket eller för lite, men lik förbannat är jag trött. Trött i kroppen, trött i huvudet, trött i ögonen. Hela jag är trött!
Nog om det.
Idag var det ännu en praktikdag. 15-20. Såna tider gillar vi ;) Synd att det inte är så många av dem.. =/ Dagen har i alla fall varit bra och faktiskt ganska rolig. :) Fan vad jag är glad att jag har den läraren jag har som hjälpte mig att ordna en ny praktikplats. Hon bryr sig verkligen om en, och det känns bra.

Viktor saknar jag som bara den. Idag utbyttes några få ord innan jag körde till stan. Ikväll kom jag hem till en tom lägenhet eftersom han återigen gått på sitt nattpass och jobbar nu 5 nätter. Inte så kul... =/
Men imorgon efter praktikten, som förresten är en lååååång dag (7.30-16), har jag stora planer på att krypa ner hos honom i sängen en snabbis om han inte redan stigit upp vill säga. Annars blir det nog en timme eller två för min del på soffan ;)

Nehe. Jag får väl ge mig själv en spark i röven och sätta fart. Håret ska fönas och plattas. Det kändes så skitigt av all mousse och spray så jag va bara tvungen att tvätta det.. Sen ska tänderna borstas och efter det ska jag ringa till Viktor och utbyta lite kärleksord innan jag hoppar i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0