Helgen

Får väl köra en kort summering av helgen :P

I Fredags vaknade jag klockan kvart över tolv. KVART ÖVER TOLV!! Självklart fick jag panik och sprang runt som en yr höna utan huvudet hela eftermiddagen och fick ingen nytta gjord :P Jag hatar att sova så länge!
På kvällen blev det i alla fall grillning, prat och en jävla massa skratt. Haha! Jisses. Somnade väldigt sent, typ 4-tiden på morgonen. Tack för det Viktor ;)

Igår, Lördag, blev det tidig uppstigelse. Bakdag! :P Viktor fyller ju som sagt år på Tisdag så gårdagen ägnades åt bakeriet :) Först blev det en shopping-sväng till Ica sen flög det mjöl och plåtar i hela köket :P
Vid fyra-tiden åkte jag och Sis upp till Holje en sväng. Samma skit som vanligt, men det var skönt att strosa runt i det varma goa vädret. Träffade även Linda och lille fis-Leo :) Härliga unge!
Väl hemma i Karlshamn igen blev det donken, sen ett litet snabb-besök hos Sandras pappa. Fick även träffa hennes översöta farmor som var där på besök. Sen rännde vi bort till hennes bror med familj och pratade, kelade vovve och hade övertrevligt :) Tack för en härlig dag Sis!
När jag väl kommit hem blev det, tro det eller ej, matlagning. Japp, klockan 11 en Lördagkväll började jag laga spagetti och köttfärssås :P Men förbannat gott blev det. Sen hann jag knappt lägga huvudet på kudden innan jag somnade som en klubbad gris :P

Idag har det varit en lugn dag, än så länge. Duschat, tvättat håret, plockat lite. Ja, ni vet, en typisk Söndag. Svärfar kom hit på en fika och hjälpte oss att skruva upp takfläkten. Äntligen! Nu ska det inte svettas om nätterna :P Haha!
Om ca 1 timme pyser vi in till Köpmanna som jag skrev i föregående inlägg. Födelsedagsmiddag. Mums! :D

Imorgon börjar jag på min nya praktikplats. Lite smått nervös som alltid, men jag hoppas det går bättre på denna än den förra.

Nu är det dags för en cigg, sen blir det lite 2½ män :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0