Hoppsan

Här har det varit dåligt med uppdatering.
Är iofs inte något överdriver kul som har hänt utan dagarna har mest flytit på och bjudit på det vanliga ; plugg, plock i lägenheten, mys med viktor och sis-tajm :)

I förrgår kväll däremot var jag och hunny hemma hos pappsen. De polerade min bil och jag gjorde mat. Jäklar va mina gubbar fick min bil att blänka. Trodde aldrig den kunde bli så fin :P Haha. Tack så mycket för hjälpen <3

Igår var det dags för besiktning klockan 08.00. Allt såg jättebra ut och va kanonskick. Utom länkarmsinfästet som pappa varit lite slarvig med att inte kolla riktigt så noga som han borde gjort :P Haha. Så ja, det blir en ombesiktning. Men vafan, smällar man får ta. Och mamma har lovat att betala ombesiktningen så det är bara att tacka för det :) 
Jag är glad att det inte var massa småfel som det brukar vara på gamla saabar. Så ja, jag är nöjd. Trodde det skulle vara massor av fel, men nee :)
Och nu får jag ju i alla fall köra med den en månad, lagligt :P
På söndag har jag och pappa planerat att vi ska vaxa den sen ska jag tuta och köra :)



Asså vilken segdag jag hade igår. Nästan så jag skäms över mig själv. Kom hem vid 09.30 typ, käkade lite och la mig sen på soffan. Somnade som en klubbad gris och sov till 12.45 :P Hoppsan. Viktor låg fortfarande i sängen och sov och jag blev så himla kelsugen så jag kröp ner i sängen. Och somnade.... Sov till 14.30. INTE BRA!
Förflyttade mig sen ut till soffan och Viktor for iväg med grannen. Låg på samma ställe till typ klockan sju sen blev det latmat - donken :P Haha.
På kvällen blev det däremot lite mer fart på mig. Diskade, plockade in tvätten, småplockade lite och sen komma Sanna-Söt på en snabbvisit :) Och sen, tro det eller ej, satte jag mig för att plugga. Klockan 12 på natten. Haha.

Idag hoppas jag på en mer produktiv dag. Plugg och framför allt städ står på schemat. Har sagt i 5 dagar nu att "Imorgon måste jag städa". Här sitter jag i en dunderskitig lägenhet och har inte ens tittat på dammsugaren. Skärpning! :P

Nä, lite 2½ män nu sen är det dags att sätta igång och göra någon nytta. Kanske :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar på svar ;P : Men va underbart att höra :D Allt går kanon med den lille, han är så jävla lugn o snäll så de finns inte..superenkelt o va mamma ;)

2010-05-07 @ 21:43:33
URL: http://mindily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0