Meeen för fan...

Detta är sååå jävla tröttsamt... Ännu en gång är tiden framflyttad. Nu får det fan snart räcka...

Nog om det.
I förmiddags blev det en fika med mammsen i stan :) Mys! Sen huxflux skulle hon ner till Karlskrona och köpa en kjol. Sagt och gjort, så blev det och jag hängde med. Va lite stressande med tanke på att vi körde vid tolv och klockan två börjar hon jobba. Men men, hon fick sig sin kjol och jag har, tro det eller ej, inhandlat mig två par skor. Två! Jag! Jag köper typ aldrig skor.
Är iaf supernöjd med mitt köp :)

Nu har jag i stort sett precis hemkommen. Väntar på bovärden som ska komma och fixa en hasp till fönstret. Jag dööör av värmeslag här!
Hoppas verkligen han kommer snart, för jag är så trött så ögonen går brinnande i kors. Jag behöver 20 minuters vila på soffan!!

Åh, jag blir så jävla lack på H&M. Fick hem den tunna katalogen för drygt en vecka sen och hittade ett par byxor jag verkligen ville ha, ett par i svart och ett par i grått. Gick in på deras hemsida två-tre dagar senare för att beställa och tro fan så finns inte någon av färgerna i storlek 38. Riktigt dåligt...
Ringde till deras Kundservice nu precis och tro fan så kommer de inte få in fler av byxorna heller OCH hon kan inte kolla om de finns i någon affär. Mycket bra jobbat H&M, mycket bra. Detta tackar vi för. Faaan vad ni är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0