Viktors Dag :)

Igår var det som sagt Viktors födelsedag. Och jag var i full gång heeela dagen.
Klockan 10 befann jag och Sis oss inne i stan för att jag skulle köpa present till Hunny. Blev en flaskhållare, ashäftig!, och kalsonger :P När fantasin sviktar, ja vad gör man? Haha.
Sprang inom Coop på vägen hem och inhandlade frallor och när jag kom hem dukade jag frukostbricka till Viktor sen vaknade han av min, hrm, sång. ;) Haha, inte fasiken hade vi någon bricka att ha frukosten på så jag fick helt enkelt vara lite påhittig och ta en ugnsplåt. Haha!

När frukosten hade ätits i sängen var det dags för städning. Dammsög, torkade golven, dammade och riste mattorna. Puh.
Va helt slut sen, men ingen vila här inte.
Klockan 5 typ drog jag iväg Viktor ner till Sweden Rock Restaurangen för födelsedagsmiddag och jääääklar va gott det var!
Och inte så farligt dyrt heller :)

Sen hann vi knappt mer än komma hem sen kom Viktors pappa, mamma, faster, kusin och hans tjej. Lite senare dök även pappa upp :) Bättre sent än aldrig? ;) Haha.
Strax innan tio på kvällen kom sista galningarna, mamma o Micke.

Så dagen igår var fullspäckad med mat, fika, paket, trevligt sällskap och prat. 
Jag hoppas han fick en fin dag, min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0