Vilken dag!

Imorse hann jag knappt mer än slå upp ögonen sen var levandet igång. Ungjävlarna, rent ut sagt, ovanför stod ute på balkongen och gapade och skrek, tror det var menat att det skulle låta som sång. (?) Stod o rökte ute med sis som satt under och rätt som det är kommer det en STEN farande 10 cm från mitt huvud. Så på Måndag blir det ett samtal till bovärden för detta var ta mig fan droppen som fick bägaren att rinna över! Det har inte varit annat än ett jävla liv här sen de flyttade in och nu jävlar RÄCKER DET!

Försökte plugga, men körde fast och Sis bjöd ner mig. Tog datorn och uppgiften med mig och så hjälpte hon mig. Tack sötnos <3
Låg och degade i soffan och rätt som det är börjar hon göra spagetti och köttfärssås. Tack för det också sis <3 Jättegott!

Nu sitter jag och väntar på att min hårt arbetande gubbe ska stiga upp. Blir lite mys innan han åter igen ska iväg och jobba sen ikväll åker jag till pappiii <3 Imorgon är det hundutställning i Eringsboda som står på schemat och jag är så otroligt spänd på vad de kommer ge för omdöme på Barrack och Axa. :)

Så ja, det räcker såhär och imorgon efter utställningen blir det nog ett litet inlägg :)
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0