I brist på annat...

...slänger jag upp en lista som jag snott av Linda.

HAR DU:
Ett förhållande: Jajjemän, förlovad och sambo.
En bästa vän: Absolut, en trappa ner.
Haft ett seriöst förhållande: Haft? Jag har ett! 
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, och här sitter jag efter 6 år och 7 månader med han som mina blickar fastnade vid. 
Fått ditt hjärta krossat: Japp.
Skrikit åt en lärare: Haha, ja.  
Kysst någon och sedan ångrat dig: Hm. Nej. Tänk först, handla sen.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det har hänt.
Några smycken som kostat över 1000 kr? Japp, både örhängen, halsband, armband och förlovningsring. Usch, råna mig och panta mina smycken så blir ni fan rika.  

Dagens:
Klädsel: Klockan är snart 20.00 och jag har fortfarande sovtröjan på mig. Även tights och joggisar.
Frisyr: Flåtigt i en tjorvig tofs.
Låt: Stadium-reklamen. Haha
Vill ha: Choklaaad!
Sjuka: Hundens totalflipp som ofta slutar i en kullerbytta.
Drog: Ciggen!
Saknad: Gubben såklart!
Köp: Inte ett smack!
Godis: Jatack! 
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "Oh my god, hur ser du ut människa? Gå och ta en dusch, tvätta håret, plocka ögonbrynen och se ut som folk för fan!!"

Sista:
Personen som du sms:ade: Mammsen
Personen du kramade: Viktor
Personen som ringde dig: Pappi
Personen som du ringde: Mamma
Bilfärd: Igår, ams och netto.
Filmen du såg: Hm.. Va nog "The Guardian". 

Skulle du: 
Våga hoppa fallskärm: Heeell no!
Våga hoppa bungyjump: Njaaa, kanske om det är över havet.
Dejta någon med mycket tatueringar: Dejta? Nej, jag har vad jag vill ha :) 
Kalla dig själv lycklig: Utan tvekan!
Hellre ta bilden än vara med på den: Åh ja!
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Nja, det beror nog på för vem och om vad. För det första är jag inte bra på att ljuga och för det andra tycker jag sanningen är det bästa.
Kunna springa 50 mil: Haha! NEJ! Jag hade dött efter typ 2 km :P

Vad:
Gör du just nu: Sitter vid datorn, kollar på Simpsons och lyssnar på en snarkande Theia.
Ska du göra i morgon: Hm, inget mer än det vanliga vad jag vet än..
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Böla, dra täcket över huvudet och hoppas allt är bättre imorgon.
Har du med dig in på bion: Går aldrig på bio.
Är det för färg på dina byxor: Svarta och vita
Är det för väder hos dig just nu: Riktigt höstigt! Mörkt, ruggigt och blött!
Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa ett hus! Lätt!


Blandat: 
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Ja, dem säger att det är 23.
Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan: Hm, njeaj. Inte vad jag kan komma ihåg :P
Använder du huvtröjor: Det händer la.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag vill alltid ha tillbaka min piercing i ögonbrynet, annars är det bra som det är :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Beror helt och hållet på personligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0