Full rulle i helgen.

Gårdagen spenderades med pappsen :) Ännu en galen bilutfärd. Haha. Nejmen, pappa hade hittat en reservdels-bil i galet fint skick i Malmö. Och Saab-fanatiker som han är så skulle han ha den. Haha. Han är rolig den :P Men som alltid har vi sjukt roligt och trevligt när vi gör våra utflykter. :)
Självklart blev det massa kel med vovvarna också. Mina små pälsbollar!

Förmiddagen idag har varit rätt lugn. Gjorde dock lite nytta genom att göra de sista uppgifterna i delmoment Word i datorkunskapen. Blev väl inte toppenbra, men det får fan duga. Jag orkar inte engagera mig..
Sen blev det en liten handlings-tur till City med Sis. Lika kul som vanligt :D Sen hann jag fasiken inte mer än komma hem och plocka upp grejerna så kom mammsen.
Söt som tusan är hon, jag har sån jävla abstinens efter fläskkött (nej, vi har fortfarande inte fått vår fläkt = jag kan inte laga någon mat) och natten till igår drömde jag fan om grisar. HAHA!! Iaf, berättade det för mamma igår och idag kom hon med fläskfilé som hon stekt hemma hos sig som jag och Viktor skulle ha till middag. TACK!
När jag väl lyckats få upp min trötta, nattarbetande man ur sängen fick jag äntligen mitt efterlängtade kött! Aaaaaah så gott det va! Nästan så tungan slog knut på sig :D
Och sen var det dags för min darling att köra till jobbet och då jävlar i att blev det fart på fläsket här. Jag har storstädat heeela lägenheten. Så nu sitter jag här i en citron-doftande lägenhet med ont i ryggen.

Tror minsann jag ska gosa ner mig i soffan och kolla 2½ män. Ja, så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0