Inget blir som man tänkt sig..

Idag hade jag planerat att ut o gå en runda sen sätta mig o plugga, behöver verkligen börja med det nu.. Men så blev det inte. Fick ett sms av Sanna-Söt som undrade om jag ville ta en fika med henne och det tackar jag verkligen inte nej till. Så jag gjorde mig iordning och körde in till Briggen. Bebis-bus blev det idag också då hon passade Alma, gud vilken söt liten unge! Hon ser ut som en docka! Och sjukt rolig va hon me :P Haha!
Efter massa trevligt prat och skratt va det dags för mig att bege mig hemåt för att fixa lite mat åt min hårt arbetande man :P Fan, jag går här som en jäkla hemmafru. Diskar, städar, plockar, handlar, lagar mat och tar inte hand om mig själv eller gör det jag borde göra, som ex. plugga. Jisses, haha!
Iaf tänkte jag skulle sätta mig med böckerna när Viktor kört till jobbet men nää. Det blev inte så. Slängde mig i badet istället :D Sen blev det allmänt "pyssla-om-sig-själv". Jag behövde det.
Men imorgon, ja då jävlar måste jag öppna böckerna. Började kursen förra veckan och jag har knappt läst första uppgiften än. Hoppsan. Men jag känner mig så sjukt omotiverad och då är det inte roligt för 5 öre. Tänkte jag skulle prata med läraren sen och se om jag kan göra lite "små-arbeten" istället.
Jaja, det löser sig.

Nu kommer snart mamma på besök så det är lika bra att sätta igång kaffet så det är klart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0