Börjes i Tingsryd

Det blev en utflykt till Bööörjes idag. Men först skulle Viktor in till polisstationen. Jag blev stressad och tog min sminkväska och sminkade mig i bilen utanför polisstationen medan Viktor var där inne. Haha, fy fan som det måste sett ut. Men men, nu har jag gjort det också och ljuset ute var ju sjukt bra för sminkning! :P

Som sagt, vi körde till Börjes när vi var klara där.
Först blev det en sväng in till hästaffären för att köpa saker till vovven :)
En väska som man knäpper fast i byxorna som man har godis i till träning, en visselpipa (också för träning, inkallning), en kloklippare, bollar och en filt :) Allt detta för 130 spänn! Sjukt billigt!
Skulle köpt mig en klicker också men Viktor gjorde så jag inte köpte den idag och det ångrar jag skarpt.. Humpf :P Men nu har jag en anledning att köra dit igen innan valpen kommer hem. Moahaha :D
Inne på själva Börjes hittade vi inte så mycket.. En ugnsform, en taklampa till hallen och glödlampor som vi köpte fel av. Vi kollade bara hur många watt det skulle vara och glömde kolla vilken typ av fot det skulle va.
Hur fan kan man köpa fel glödlampor när man står och håller i själva lampan? HAHA!!

Ikväll blir det gottekväll framför tv:n. Jag ska gå och leta upp mina pyarmasbyxor, hämta min kudde sen ska här gottas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0