Maaaat!

Åh, jag är så hungrig!

Trodde jag skulle få en lugn kväll igår, så blev det inte. Viktors pappa ringde och frågade om jag ville äta där och det tackar jag inte nej till. Så jag for till Mörrum och hämtade bilen, vidare till Asarum, sen till Netto och sen äntligen hem. Ingen vila ingen ro. Mamma och Micke kom och vi tittade på alla fina bilder från Egypten. Sen var det dags för Thesans kvällsrunda. Kom i säng runt ett, halv två och vaknade vid åtta imorse.

Idag har det också varit full rulle. Sis hämtade mig i förmiddags så vi skulle ta en runda på staden som började med en frukost på Briggen. Mums! Massa mys har vi haft och jag längtar tills Lördag då hon och hennes sambo kommer hit :)
Sis körde till jobbet, jag fixade det sista jag skulle, plufsade hem till broder och tog en runda med honom. Mötte sen upp mammsen och åkte till Coop, vidare till Micke för att hämta ståltråd (varför får ni reda på snart :P ) och efter det hem för att ordna lite, plocka upp påsar för att sen palta på kläder och gå ut med Theia.
Blev en liten skogsrunda idag så hon fick springa lös. Fan vad kul vi haft, kastat snöbollar, sprungit runt, tränat lite inkallning och så. :)

Nu ska vi snart käka lite middag sen beger vi oss återigen till Asarum för myskväll med Bingolottos uppersittarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0