Ikea-utflykt!

Idag blev det en utflykt till Ikea. :) Fick inte med mig Viktor, så det blev bara jag och mamms.
Kul som fanken har vi haft men satan vad mycket folk det var där idag!
I fortsättningen kommer jag bara åka till Ikea veckan INNAN löningen och absolut aldrig mer på en helg, för idag var det olidligt att va där.. Fick inte så värst mycket med mig hem som jag hade planerat. Men det blev möbeltossar, klädrulle, ett set bestick till, galgar och plastburkar :P

Haha, såg att jag skrivit fel i inlägget från i fredags. Det är för fan inte 3 veckor tills vi flyttar, det är ju bara 2! :D

Igårkväll drog jag med mig Viktor ner i förrådet här hemma och hämtade upp min låda med lite "hem-saker" jag samlat på mig och som jag fått i student/födelsedagspresent. Sen var det fullt kaos här, lådor och grejer överallt! Men nu är det ordning och reda :) För tillfället, sen får vi se hur länge det varar :P

Ikväll blir det en lugn kväll på soffan. Hoppas på att älsklingen vill komma hit och kela lite :)
Det blir i alla fall sängen tidigt för min del. Imorgon börjar praktikvecka 3 och Måndag innebär att jag ska va där från 07.00-18.15... Usch, detta tar kål på mig! :(

Nej, nu ska jag inte tänka på det och bli heldeppig. Nu ska jag slänga mig i soffan lite, ringa till Viktor och gotta mig med Polly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0