inge bra...

Igår vid middag blev jag hemskickad från praktiken. Handledaren tyckte jag ut att vara sjuk och jag mådde faktiskt inge vidare bra heller.. Sagt och gjort, jag körde hem och visst hade jag feber. Huvudet va tungt, jag mådde illa och kände mig som en påse piskad skit.
Idag är det lite bättre. Känner mig dock fortfarande febrig så jag ska hålla mig hemma idag och imorgon också.

Pratade återigen med min cp-lärare igår. Skulle se om jag fick va de två sista veckorna på en privatklinik. Men neeej då, inte fan fick jag det.. Suck! Hon gör verkligen allt för att jävlas!
Hade jag vetat vad jag vet nu om denna kursen hade jag aldrig valt detta!
Igår funderade jag starkt på att byta praktikplats, men nej, jag skiter i det.. Orkar inte börja om på ny kula, på nytt ställe, med nya människor. Jag har bestämt mig för att gilla läget och genomlida detta.
Och jag kan säg en sak : När denna kursen är slut ska fröken Svensson FIRA!

Aah, om exakt 4 veckor får vi tillgång till lägenheten! :D Yäääy!
Jag längtar nåt så otroligt! :)

Nej, nu är det dags för frukost.
Nytt inlägg blir det när jag har något vettigt/ovettigt att dela med mig av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0