nej, nej, nej!!

Dålig uppdatering här ja och så kommer det fortsätta med.. Praktiken började igår och ja, vad ska jag säg? Tror inte det finns några ord som kan förklara.. Kan dock säga att det var absolut inte vad jag trodde det skulle vara. Jag kommer aldrig palla 5 veckor!!! :( Hjälp mig, vad fan ska jag ta mig till?
Så fort jag kommer hem lägger jag mig på soffan, helt förtvivlad. Jag kan knappt röra mig pga min rygg, den tar kål på mig!
Det känns som om någon har tagit en dammsugare och sugit ur all min energi. Jag är helt fördärvad!
Humöret är på botten och tårarna konstant i ögonen.
Personalen är skittrevlig, verkligen! Men.. Ja, asså jag vet inte hur jag ska förklara det. Det känns bara så fel, jag känner mig så vilsen.. Går liksom inte att förklara...

Och var är Viktor när jag behöver honom som mest? På jobbet, som vanligt. :( Deras knasiga schema.. Jag behöver min fästman för bövelen!
Jag saknar ihjäl mig! Jag behöver dig nu älskling!
Jag behöver en axel att gråta ut mot, jag behöver höra "det ordnar sig".
Jag behöver min älskade Viktor! :(

Nej, nu ska jag ställa mig i duschen, tvätta av sminket och sen lägga mig på soffan och stortjuta och önska att någon kunde klubba ner mig så dessa 5 veckorna bara kan försvinna ur mitt liv....

Uppdateringen här lär bli dålig framöver.
Som sagt, all min energi är borta och humötet är så långt ner på bottnen det bara kan bli...

Viktor, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men jisses Gisela! Känns det inte bra måste du prata med någon, du kan ju inte gå dit och må dåligt i fem veckor!

2010-02-16 @ 18:09:45
URL: http://alexandrapap.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Sis, jag saknar dig!

Och jag finns om du behöver prata!

PUSS&KRAM <3<3<3

2010-02-17 @ 12:04:18
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0