vilken dag!

Idag har det verkligen varit full rulle hela dagen. Vaknade halv nio och ringde till praktiken. Börjar på Måndag 7.15. Fan vad nervös jag är! :P Men det kommer gå bra :) 

Klockan tio var det dags att köra till Rinkeby för att hämta pappa. Sen bjöd min söta farmor på middag, mums! :)
Och klockan 13 var det dags att återigen innfinna sig i skolan. Lämnade 3 delmål och fick massa beröm. Hoppas, hoppas, hoppas (!) att det visar sig i betyget också!
Efter skolan mötte jag älsklingen på jysk. Kollade lite skrivbord och madrasser och lite annat smått. Fick dock inget med mig hem.. Hmpf. :P

Körde sen vidare till Mörrum, dags för eftermiddagsfika hos farmor. Hon är för söt :)
Efter fikat gick jag med pappa hem. Acke och hans nya husse skulla komma på besök. Va ju bara tvungen att se hur min lille vovve såg ut nu. Och han va så söt så det va inte klokt! Va lite jobbigt att träffa honom, han va ju min. Men han har det så bra där han bor nu och det känns fruktansvärt skönt!

Åkte sen vidare direkt hem till Viktor, satt på röven i 20 minuter sen bjöd han på pizza :P Va gott men det va typ bara en fjärdedel som gick ner. Resten får han ta som natta-mat :D Haha!
Sen blev det päs i en varsin soffa med en plufsig filt, tänd brasa och tv. Åh, jag älskar myskvällar med min älskling!
Jag kan knappt bärga mig tills vi ska flytta ihop! Myskvällar flera dagar i veckan!
Jag vill flytta nuuuu!

Nehe, nu är det snart dags för sängen. Imorgon är det dags att plugga igen och helst bli klar med ett helt delmål. Bara två stycken kvar nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0