Äventyrligt

Idag har det varit full rulle. Eller, ja från halv 3 och framåt.
Träffade läraren idag vid 3, började min Tandvårds kurs idag och jag tror detta kommer bli skitroligt!
Sis hämtade mig strax innan halv 4 sen bar det av till Börjes :)
Jisses vad roligt vi har haft!
Blev dock inga större köp, en visp och ett paket kylskåps-magneter. Haha. Bättre än ingenting? :P
Blev en sväng till City Gross också, inga större fynd där heller mer än Julmust! Mums!
Tack för en mysig utflykt Sis <3

Kvällen har tillbringats i Gränum hos min morbror med hans fru och min kusin. Massa fika, prat, skratt, pälsmys och lite tårar.
Pratade om mormors begravning, blommor osv. Det kommer bli så fint <3

Gubben min jobbar inatt. Saknar! Ska bli så skönt när vi har flyttat ihop,
då får jag pussa på honom varje dag!

Jag vet inte vad som är fel med mig, men nu ska jag lägga mig i sängen och plugga Tandvård :)
Jag är så sjukt taggad för denna kursen! Det känns så rätt liksom :)
Men det kommer nog bli tufft. 3 veckors teori som jag gör helt själv och på dessa 3 veckorna ska jag lämna in 9 uppgifter. Sen är det dags för 5 veckors praktik, och som vanligt är jag redan skitnervös inför det. 
Men vet ni vad? Jag kommer fixa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0