Back too school

Idag var det första skoldagen detta året.. Var tungt som fan att stiga upp i morse när klockan ringde strax innan 06.00. Tur att det var en lugn dag iaf :) Lite film-klipps-tittande, kort diskussion sen ett evigt väntade på betygssamtal. Men samtalet gick galant, även i denna kursen blev det MVG för fröken Svensson :) Stolt över mig själv! Dock två veckor kvar av kursen, men om närvaron är bra och jag gör inlämningen vi kommer få (som dock inte kan sänka betyget) sätter hon MVG. Och jag kan säga såhär ; Det blir full närvaro för min del på Social Omsorg de kommande två veckorna :)

Skulle gått ner till syon idag också eftersom skolan har ändrat mina uppgifter gällande mitt studiestöd från CSN. Först var jag beviljad t.o.m v.11 vilket det ska va, men i tisdags fick jag ett brev där det stod att jag nu bara är beviljad t.o.m v.9. eftersom skolan har ändrat mina uppgifter. FEL! Eftersom både jag och Sofie har huvudet i röven, så det glömde vi att gå dit.. Så när jag kom hem fick det bli samtal till först CSN och sen skolan. Så förhoppningsvis får jag ett brev från CSN nästa vecka där uppgifterna stämmer..

Ja, visst fan! Jag ringde till KABO också angående lägenheten jag och älsklingen min har sökt i Asarum. Hon jag pratade med sa att vi har fortfarande en chans att få komma och titta på den. Hon skulle försöka få tag i bovärden och sen ringa till mig. Så jag hoppas hon ringer snart eller imorgon. Annars får jag ringa igen :P 
HÅLL TUMMARNA FÖR OSS ;)

Nu blir det snart lite minus till på kontot. Fick H&M-katalogen i förrgår och blev sugen :P
Så detta kommer hemskickat till mig i slutet av Januari. Hoppas det passar och blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0