En mysig lördag

Gårdagen var hur mysig som helst! Började med en slapp eftermiddag som bestod av
dusch, hårtvätt, joggingbyxor och morgonrock.
Sen var det dags för middagsbjudning hos svärföräldrarna.
Börjades med en förrätts-macka, supergod! Efter det blev det whiskey-flamberad fläskfilé
med potatis och en väldans god sås och sist men inte minst så avslutades allt med Glace au four!
Guuud så underbart gott det var!
Efter en sjuhelvetes god middag pyste jag och älsklingen hem till Sandra & hennes sambo.
Där bjöds det på massa Absolut-Överens-spelande, prat och skratt. Och så försökte hon även förklara lite koder, design och sånt grejs så jag kan börja pilla lite med en ny design här.
Bara något enkelt då vill säga. Haha, men hur det går med det återstår att se.. 
Det lär ta tiiiid med tanke på hur trögfattad jag är när det gäller sånt. Haha. Usch!

Iaf, tack alla för en kanon lördag!

Idag är det ännu en slappe-dag med morgonrock och joggingbyxor. Och jag har en känsla av att det kommer bli så resten av dagen.. Karlshamns Kommun måste vara den tråkigaste kommunen i hela Sverige! seriöst!
Så det blir nog en mys-kväll med älsklingen min :)


kärlek i Bulgarien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0