Havet 2

Det har blivit en tripp till havet idag igen, fast idag åkte vi ut till Matvik. Hääärligt. Dock blev det inget solande idag för min del. Upptäckte igår att jag har inte bara fått liiite färg, jag har total-bränt min rygg :( Så fröken Svensson fick som sagt inte ha sol på sig idag, utan jag satt under mitt paraply eftersom det inte fanns en gnutta skugga därute. Snacka om att jag kände mig som en nutida Mary Poppins :P Haha!
Iaf, vi hade dömysigt och det blev i alla fall ett dopp :) Kallt var det, men varmare än doppet igår :)

Apropå igår, det skulle blivit en soff-kväll. Istället drog jag och Sis upp till Långasjön för ett kvällsdopp och det var verkligen hur härligt som helst!

Annars idag har kvällen tillbringats hos svärföräldrarna på ännu en god middag.
Hunny har gått på sitt jobbpass igen (igår rättare sagt) och jag körde hem till Micke och mamma för lite sällskap :P Och även hunny kom dit en sväng så jag lyckades få mig några pussar :)

Ikväll blir det nog en kväll på soffan :P Nån film, lite gotte och sen blir det nog sängen hyfsat tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0