Oj oj oj

Här har det stått stilla i några dagar. Men så blir det när det varken finns tid, ork eller lust att sitta vid datorn.

Leo sov ju hos faster från lördag till söndag och det gick jättebra. Massa mys och bus, lilla skitunge vad härlig han är. Och morsan hans verkade få en välförtjänt sovmorgon :)
Hojta till om du vill ha barnvakt igen så ordar vi det så gott det går! :)

I Måndags satt vi här och tråkade, älsklingen och jag. Så istället för att växa fast i soffan tog vi oss en tripp till Kristianstad. Hunny tittade på en ny bil han är sugen på och jag tror han blev förälskad på nytt. Haha. Kan inte klandra honom, vilken bil! Oj oj oj.
Blev en liten sväng på stan också, dock handlades inget. Lite trist men det är skönt att bara lulla runt. Letade efter en ny kameraväska. Får inte plats med det stora objektivet i den jag har nu, men tro fan så hittade jag inte någon jag va nöjd med. Så det fick va.
Efter lite käk på Burger King begav vi oss vidare till Eko. Inga större inköp, mest bra-att-ha-saker.
Kvällen blev lugn och seg :P Haha.

Annars har dagarna bestått av jobb, jobb, jobb. Nu är jag ledig en ynka dag, imorgon, sen jobbar jag fredag, lördag, söndag och måndag. Suck.... Men det blir kul när lönen kommer :)

Klantig som ett as är jag också. Viktor och jag var iväg och köpte glass i Stilleryd i eftermiddags efter jag slutat jobba. Tog oss en glass var på vägen hem och jag har ju fått en avtagbar tandställning nu när jag sluppit den fasta och den ska ut när jag äter, så jag la den i knät och käkade min glass. Nöjd och belåten som ett barn på julafton var jag när vi kom hem och jag la mig på soffan för att sova en stund. Vaknar i ren panik och undrar var fan min tandställning är!! Borta!!! I ren panik bad jag Viktor gå ner och titta i bilen. Det visar sig att den låg nedanför bilen halvt under en buske. Puh, vilken tur att han hittade den. För att ersätta en sån är inte billigt och inget jag är sugen på.. Suck, hur långt upp i röven får man ha huvudet egentligen??

Nahe, nu ska jag ringa gubben min och prata lite skit. Nu är han igång och jobbar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0