Summering av helgen.

Här har det stått stilla i ett par dagar så vi kör en liten summering av helgen.

Fredag bestod av först tandreglering sen jobb på kvällen. Kändes kanon att vara tillbaka i Mörrum :) På kvällen blev det jäsning och en film, sen hängde jag med Sis till stallet innan det var dags för sängen.
03.10 ringer min kära fästman/sambo och vill bli hämtad i Karlskrona där deras gamla lumpargäng. Snäll som jag är och redan glappat käften och lovat att hämta honom och en till satte jag mig i bilen 03.30 och begav mig. Kom hem vid 5 tiden och var duktigt trött!

I Lördags var det tvätt-dag för mig och Sis. Alltid lika kul att tvätta när vi gör det samtidigt ;) Tillbringade dagen där nere med prat, skratt, seg vid tv:n och tvätt som sagt. Bjöd på mat gjorde dem också och det tackar jag hjärtligt för :)
Efter maten bestämde jag och Sis oss för att dega järnet! Slängde oss i sängen, med popcorn och kexchoklad, drog igång Alice i Underlandet och gottade oss som fan :) Fan så härligt!
På kvällen blev det en sväng till stallet sen en lugn hemmakväll.

 

Igår var jag segare än segast. Men det blev en snabbvisit hos pappa sen körde jag och mamma till Svängsta och fikade och busade med Linda och Leo. Härligare unge finns inte! Seriöst!

Kvällen tillbringade vi hemma hos Micke, gubben min och jag. Grillning stod på schemat och det blev förbannat gott! Sen blev det seg i soffan innan vi körde hem. Väl hemma blev det en stund på soffan innan ögonen blev för tunga och det var dags för sängen.

 

Idag har det varit info.möte på Gustavsborg inför sommarjobbet. Lika segt som vanligt. I eftermiddag har det bara varit massa flängande och nu är jag t r ö t t.

Snart dags för matlagning sen åker pyarmisarna på och kvällen ska jag tillbringa på soffan :)
Imorgon är det dags för ännu en Intro-dag inför sommarjobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0